هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

هانا فرشته كوچك

نظرات (18)

نیم وجبی
8 بهمن 91 2:39
مامان مينا
8 بهمن 91 14:04
اخه نازى عزيزم خيلى ماشالا نازى خاله جون عكسات خيلى خوشكلن


سلام خاله جون ممنونم خوشحالم کردی اومدی
مامان ساجده
8 بهمن 91 22:03
مامان انیسا
9 بهمن 91 12:35
عزیزم عکس آخری خیییییییییییییییلی خوشگله


ممنون خاله جونم لطف کردی اومدی
پگاه مامان آرتین
11 بهمن 91 18:56
خیلی نازشده این دخترگل.ماشالا.فدای اون تیچ نازت


سلام خاله جونی ممنونم
نرگسی
14 بهمن 91 15:03
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...


لیلا مامان پرنیا
16 بهمن 91 22:25
اخی خیلی نازی جوجه کوچولو مبارکت باشه


سلام خاله جونی ممنون
مامان گلها
17 بهمن 91 16:32
وای چه عکسای نازی
چه دختر نازی ماشاالله



ممنونم خاله جون
مامان مينا
23 بهمن 91 21:42
هانا جونم خبرى ازت نيست


سلام ببخشید این روزا یه کم سرم شلوغ بود خوشحالم کردی اومدی
نرگسی
24 بهمن 91 14:40
سلاممممممممم الهی من قربونت برمممم هاناییی جیگرمییی به خداااااااااا عاشقتمممممممممم دلممممممممممم برات تنگ شده هوارتااااا چرا عکس های جدید نمیزاریی نفسممممم یه عالمه بوسسسسس برای عشقم
نرگسی
24 بهمن 91 14:43
الهیییی من قربونتتتتت برمممم که انقدر خوشکلی شمااااعکساتمممم خیلی خوشکل شده نانازمممم من عاشق اون عکس دومیتتت شدممم ملوسکممم

میبوسمتتتتتت
پری جون منتظر عکسهاییی جدیدت هستممم


سلام نرگسی عزیزم ببخشید این روزا سرم شلوغ بود نرسیدم چشم حتماً به زودی می زارم
شیدا مامان پانی
24 بهمن 91 18:04
ایشالله عکسهای عروسیت خاله جون


ممنون خاله جون
مامان آنیسا
30 بهمن 91 13:37
کجایی مامانی دلمون تنگ شد!
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:26
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم


سلام آخه چرا، امیدوارم زود حل بشه و خوشحال میشم به دیدنمون بیان .بای
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:08
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
مرضيه (مامان محمد مهدي)
20 اسفند 91 8:41
سلام عزيزم
باباي پسرم شديدا چشمش هانا جون رو گرفته
انشاالله خدا ناز دخترمونو حفظش كنه


سلام لطف دارین خدا اقا پسر ناز شما روهم نگه داره
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:36
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤ عیدتون مبارک
مرضيه (مامان محمد مهدي)
27 فروردین 92 9:10
هاناي ناز و دوست داشتني
كجايي خاله؟
دلم برات تنگ شده


سلام ممنون که اومدی مشکلات کاری باعث شده کمتربتونم وبلاگ رو به روزرسانی کنم