هاناهانا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

هانا فرشته كوچك

نظرات (8)

مرضيه (مامان محمد مهدي)
2 اردیبهشت 92 9:07
عيدت مبارك هانا جون
چه لباساي خوشگلي
من عاشق لباساي دخترونه هستم. هر وقت ميرم براي پسرم لباس بخرم براي دخترونه ها غش و ضعف ميكنم


ان شالله خدا یه دختر ناز نازی به شما بده ممنون که بهمون سر زدی
مرضيه (مامان محمد مهدي)
3 اردیبهشت 92 9:03
خانم خدا همين يكي را انشاالله برامون حفظ كنه. دوميش پيش كش
مامان مينا
16 اردیبهشت 92 13:41
هانا جونم سلام عزيزم خيلى بزرك شدى خيلى نميبينمتون دلم تنك شده خاله جون


سلام خاله جنون این روزا سر مامانم شلوغه ممنون که اومدی
پگاه مامان آرتین
17 اردیبهشت 92 11:46
عاشقتم عروسک.همیشه شادباشی دخترم


ممنون خاله جونی ممنونکهبهم سر سزدی
مامان آنیسا
11 خرداد 92 17:30
چه نانازی شدی تو عزیزم


ممنون خاله جون
مامان گلها
27 شهریور 92 12:21
سلام دلمون براتون تنگ شده بود
پگاه مامان آرتین
7 مهر 92 11:29
خانومی کم پیدایی شانس آوردی می خواستم وبتو حذف کنم فکرکردم نقل مکان کردی. خصوصیو چک کن.دختریم ببوس
نرگسی
13 مهر 92 17:57
سلام پری جون چرا دیگه نمیاین ؟ خیلی دلم براتون تنگیده هم واسه خودتون هم واسه هاناااااااااا جونم

عزیزم حداقل اگه نمیخواین بیاین یه پست بزارین

بخدا هروز بهتون سر میزنم تا ببینم بلکه آپ کرده باشین ولی نمیاین پری جونم حداقل یه کامنت بزار دلمون خوش بشهدوستون دارم هم خودتونو هم دختر گلتون رو







سلام خانم شما خوبین ممنونم ببخشید این روزا نتونستم آپ کنم عکس های هانا جون رو گرفتم ولی هنوز نتونستم اپ کنم چشم به زودی همه رو می زارم